Jag är en av tuvorna

Typiskt men samtidigt skitbra. Min sida där jag har mina stöttepelare har gått och blivit betalsida. Bra för att inte vem som helst kan ta sig in, men lite drygt att jag måste betala för att komma åt mina vänner där inne. Vi är ju helt okända för varandra utanför den sidan..

Tips för andra som behöver hjälp o stöd. På den här sidan finns det massa information och nyttiga telefonnummer. 

Och det stödet man får i det forumet där inne är väl värt dom pengar det nu kostar. Där stöttar vi varandra genom alla möjliga problem. Vi stöttar nya tuvor som precis har insett vad dom är med om, vi stöttar dom som har bestämt sig för att lämna, vi stöttar tuvorna som mig, som har lämnat men ännu behöver stöd och andra likasinnade att bolla tankar med.

http://tuvaforum.se/

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0