Bloggutmaningen365; 009-012

 
009. Om du fick chansen att gå tillbaka till att vara barn igen, skulle du ta den?

Jag skulle nog inte vilja det trots allt. Man har ju hundra miljoner gånger större problem som vuxen, men nä, jag vill nog vara vuxen.
 
010. Tipsa om en lek du lekte som du tycker barn idag borde testa på också
Mycket utelek. Vi byggde ju stora kojor/hus och massa roliga saker, där vi sen lekte och levde.
 
011. Hiss & Diss - Händelser från barndomen
HISS - Verkligen min mamma. Hon har gjort så mycket för mig! Även om det har varit tuffa saker så har hon alltid gjort sitt allra bästa. <3
DISS - Svårt. Kanske den sämre relationen till pappa.
 
012. 5 leksaker du tyckte extra mycket om som barn
Jag tycker det är svårt att komma på fem leksaker. Som jag skrev innan så lekte vi mycket ute. Vi lekte med småhästar förståss, och barbiehästar. Och så lekte vi häst med varann. :)
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0