Bloggutmaningen365; 002

002. Ser du ett nytt år som en chans att börja om eller är det bara som vilken tid på året som helst?
 

Ett nytt år betyder ju ofta en ny chans för omstart, vad det än kan gälla. Förra året blev det en sjujäkla omstart av verkligen ALLT. Det här året har betytt uppbyggnad. Ett helt liv att bygga upp på nytt. Jag har börjat bygga upp mig själv till att börja med, och barnen givetvis, våran relation i vårat nya liv. Jag har byggt upp ett HEM. Ett hem som efter många, många års otrygghet, känns som den där trygga borgen som den ska. Jag har börjat bygga på mina relationer, mina känslor och mina tankar. Så nu, när jag kommit upp mig så här mycket så känns även det här NYA året som en chans att starta livet som MIG SJÄLV, nu när jag vet vem jag själv är. <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Liie

Så fint inlägg. Vad skönt att du byggt upp ett tryggt hem, det är ju så viktigt att ha. Hoppas 2014 blir ett fantastiskt år för dig och dina barn!

Svar: Tack snälla du! <3 Ja detta år ska bli fantastiskt!
Hanna P

2014-01-04 @ 21:54:41 / URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0