Svar på kommentar.

"Kunde inte låta bli att gå in och titta i din blogg. Vilka underbara, kärleksfulla bilder. Det märks att du gör allt med och för dina barn. Du är så vacker och det gör mig glad att det är en så positiv anda i "året som gott", trots allt. Lycka till med 2014. M"
 
Det droppade in en kommentar tidigare. Som värmde mitt hjärta till tusen. Min hjälte.. Min stora förebild.
Dina fina ord betyder väldigt mycket för mig. Och jag glädjer mig åt att du ser en positiv anda i året som gått, trots allt, för visst har det varit ett helvete emellanåt, men jag har trampat vidare, kämpat på! Pratat mycket, och pratar fortfarande mycket om vad som hänt, vägen därifrån till hit. För det måste upprepas för mig emellanåt för att jag ska förstå hur långt jag har kommit. Man kan annars lätt fastna i dom dagar man känner sig lite nere, om man inte har nått att jämföra med. Och jämför man dom dåliga dagarna NU med förut, så går det knappt att jämföra alls.. Jag mår bra. Jag mår så bra, att inte ens min sämsta dag idag går att jämföra med min bästa från innan jag lämnade helvetet.
M, jag vet att du säger att jag har gjort allt jobb, du släppte aldrig dom orden. Det var jag som var modig. Men utan dig, hade jag inte vågat alls.
Du är, precis vad det halsbandet du fick av mig sa, min skyddsängel. <3 Du lämnar aldrig mitt hjärta. <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0