Helgen.

I fredags hade jag och Madde planer för att gå ut och äta. Men eftersom hon (och hennes barn) varit en massa sjuka så vågade hon sig inte på en dejt efter Nellis kräksjuka. Så då blev det soffhäng framför Os-invingningen istället. Det är ju alltid kul att se vad som ska hitta på med os-invingningar, fast det här året är det ju inte alls lika kul att engagera sig när det är Ryssland det gäller. Jag har bara en sak att säga och säger det med hjälp av den HÄR fina filmen.
 
 
 
Igår kväll var vi ett gäng som började kvällen först på Bishops för mat. Jag åt god lax i vitvinssås, med morotskräm, blomkkål och mandelpotatis. Det var riktigt gott! Fast servicen var tyvärr verkligen åt de sämre.. Trist. 
Sen efter maten så hade vi VIP-biljetter till Västerås Comedy Club. Jag har aldrig vart på nån stand up (förutom på Fab mamas, vilket ju var skitkul med Therese McDonald ), men det var superkul. Eller iallafall de mesta! :)
Konferencieren gjorde ett mycket bra jobb och bäst sen var ju Lasse Nilsen, men även Umit Dag var kul! Resten, Not so much! 
Men vi hade iallafall jättemysigt och kul, med mycket skratt! <3 :)
 
Nu är det snart måndag igen.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0