Bloggutmaningen365; 034

034. Hur ser ditt drömhem ut?
 
Mitt drömhem skulle jag nog kunna skriva hur mycket som helst om. ;) Jag vill ha det stort nog för min familj, plats för oss att växa som människor men även växa som familj. Min drömHUS har öppen planlösning och stora fönster.
Jag hittade ett väldigt passande hus (när jag kollade lite snabbt på A-hus). Bilderna under kommer från A-Hus.
Huset heter Vinga och det huset har verkligen öppet och ljust som jag vill ha det. :) Och sen gillar jag när husen har lite udda vinklar och vrår.
Jag vill att barnen har mycket plats att leka och busa i barnvänliga rum, med mycket färger eller efter deras önskemål. Nelli skulle väl säkert välja nån animalprint på tapeten ;). I övrigt vill jag nog ha det mycket i vitt. Men att man kan lägga till lite färger med tex textilier och ändra det som man vill vartefter. Jag vill dock inte ha det stelt och sterilt-vitt, utan det ska vara varmt och välkomnande, ett hem. 
Sen måste ju huset ha en stor och fin tomt, och eftersom vi är alla djurälskare så måste vi ha stall/loge/ladugård till alla djuren vi ska ha. <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
VECKA 6 - HEMMA
 
034. Hur ser ditt drömhem ut?
035. Vad tycker du om att andra människor rotar i ditt badrumsskåp när de lånar toaletten?
036. Vilken stil har du hemma?
037. Om du bara fick välja en prydnad som du redan har att spara, vilken blir det?
038. Länka en bloggare som du tycker har det fint hemma
039. Hiss & Diss - Ditt hem
040. 5 saker som aldrig kommer in i ditt hem



Kommentarer
Postat av: Liie

Det var ett riktigt fint hus! Gillar också öppen planlösning och högt till tak. Ett vitt eller svart golv på det där så hade jag totalälskat det :)

2014-02-04 @ 21:59:02 / URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0