Sensommar!

 
 
 
Vilken underbar dag det har varit! Som en sommardag! Det trodde jag verkligen inte när jag bestämde mig för att vi skulle ta eftermiddan på Björön. Tänkte nog att jag skulle få sitta och småfrysa lite.. Men hej och hå, svetta på! ;) Det blev bikini för morsan också. Barnen badade och hade det jättehärligt.. Det var faktiskt inte ens kallt i vattnet.. det trodde jag nämligen också att det skulle vara... Men, men. Underbart hade vi och vi tar verkligen vara på allt av sommaren som vi kan! Vill verkligen inte ha höst. Egentligen... Även fast det är härligt med ljus och mys under filten med en kopp te i handen... Ja jag är vekligen delad... Dock kommer jag aldrig gilla mörkrets inbrott vid 14 på eftermiddagen.. hur mycket ljus och mys och te den än må vara... Punkt!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0