Easy Delight By Tupperware

En av utställarna på Fab Mamas för Tupperware! Och om du av  nån anledning inte vet vad det är,vare sig du är kvinna eller man, så ligger du nog lite efter.. ;) Tupperware är väl nära på allmänbildning! 

Hur som helst så fanns Tupperware med på mässan och man fick deras fina vattenflaska, men så fick man även chansen att utvärdera en av deras produkter i sin blogg. När jag såg att deras Easy Deligth var en av produkterna man kunde på utvärdera så blev jag väldigt glad! Jag har velat prova den sen jag först såg den. :D

Så här kommer min utvärdering av Easy Delight från Tupperware! Och det kommer såklart (ni känner ju mig vid det här laget) komma en del bilder också. :D  
 
 
Så här ser den alltså ut. Den magiska Easy Delight!. ;)
 
 
Jag hade precis kommit hem från Fab Mamas, haft lång bilväg hem och var dessutom sjuk så jag orkade inte göra någon mat, men hade ju hört att detta skulle funka snabbt och lätt, så nu fick den verkligen bekänna färg!
Jag tog det lilla jag hade i kylen, rökt skinka och paprika. Och sen blandade jag 3 ägg och en skvätt grädde eftersom jag äter LCHF, och sen lite kryddor på det.
 
Blandade och hällde ner över skinkan och paprikan. Och sen in i mikron! En minut för varje ägg, så tre minuter i mitt fall.
 
 
Och ut kommer världens finaste och godaste omelett! Så på fem minuter hade jag min mat färdig! Kan inte bli bättre och snabbare och framför allt lättare!
Jag är så glad att jag fick chansen att utvärdera denna EASY delight och jag har så mycket ideér jag vill göra med den! :D
 

Kommentarer
Postat av: sofia

Wow! Låter ju kanon! :) vad kan man göra mer med den?

2013-09-23 @ 15:03:08

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0