Det står skrivet i stjärnorna

Jag tror inte på mycket. Inte på nån gud eller så.
Men ibland tror jag på nått sätt att två stjärnor står i fas mot varann och då händer nånting speciellt. I lördags stod två stjärnor i fas. Jag satte mig till bords på kvällen på Fab Mamas och har Teres på min högra sida, och på min vänstra sida sätter sig en fab mama. Vi säger väl hej och vad vi heter. Sen säger hon: "Kan jag sträcka mig lite över här efter smöret?" varpå jag svarar "Ja du kan ju pröva så får du se vad som händer!" Sen började vi käbbla! ;) Efter en del käbbel (ja det mesta på skoj förståss) så bestämde vi oss för att gräva ner stridsyxan. Och ungefär då tror jag att stjärnorna stod i fas och två fab mamas fann varann precis i detta ögonblick. Det låter ju som värsta sagan och kanske är det också en saga. Min Mia är så full i kärlek, hon är vänlig, generös och en hel del tokig också. ;) Vi umgicks och dansade hela kvällen och natten och jag tror väl aldrig att jag blivit så taget av två stjärnor i fas. Jag saknar hennes sällskap så. Men min nya vän bor långt bort, nästan i ett annat land ;). Så kanske denna saga kommer fortsätta att bara vara just en saga... En  väldigt vacker saga.
 
 
 
Jag föll på direkten
De var något elektriskt
ända in i skelettet
Känner jag din själ

Vi har krigat i många nätter
Bråkat i många dar'
Alltid ångrat oss efter
Du och jag
 
Jag svär på mitt liv och på allt jag har
Du är den enda som har fått mig och känna mig svag
Baby jag svär på mitt liv och på allt du gav
Jag älskar dig för du har gjort mig till en fucking star
Hey hey Miss Decibel

Kommentarer
Postat av: Mia

Men fina hjärtat vad jag lipar! Du och jag ❤️ Två stjärnor som var menade för varandra. Ödet sa till mig att sätta min rumpa där på stolen brevid din och det är jag så glad för. Tänk om jag hade missat denna starka, vackra och helt underbara tjej. Jag önskar så att vi snart ses igen ❤️❤️❤️ Fina fina Hanna.

Svar: Ja jag tror inte jag bara kan sitta och se den här sagan passera, så nog måste vi ses igen. <3
Hanna P

2013-09-24 @ 20:24:19 / URL: http://leogroda.blogg.se

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0