Dagens ungar


Hej hösten och hej mina fina ongar! Idag var det lite kyligare på morgonen så jag tänkte att vi skulle stoppa med vantar i väskan till dagis men mina ungar längtar så efter möss o vantväder så dom ville ju såklart ha det på sig. :)Och outfitsen i sig har börjat vid skorna. Färgerna i sig är väldigt "flick och pojk" men det är helt efter deras egna val, jag hade lite tur att E ville ha en blå tröja så det matchade resten ;D Elliot brukar välja rosa också, men har bara på senaste tiden verkligen börjat prata om att det är en tjejfärg. Jag brukar alltid förklara för honom att det är en färg som alla andra, och en av gångerna hade jag sån tur att han tom hade en rosa tröja på sig precis då, så då verkade han förstå. ;) Mer färger åt folket! <3
Nelli har mössa från Maxi, fleecetröja från Didriksons, braller från Lindex och skor från Puma. Elliot har mössa från Myspys, tröja från Maxi, byxor lindex och skor från Nike(?).

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0