Fab Mamas del 4

Då var det äntligen dags för kvällen!
 
 
Här har vi Sojka, Teres och mig! MIngel!
 
Teres och jag! Foto: Photopeformance
 
Sisters in crime! Jenny och Mia! Så fina människor. Massa kärlek till er! <3 Foto: Photopeformance
 
 Älskade Fnulan och jag! <3
 
 
Till bords! Foto: Photopeformance
 
Förrätt: Pilgrimsmussla
 
 

Här är en bild på fyra läckerbitar! Mira Tokmorsan, Therese McDonald, Meekatt och Fnulan! Det var McDonald som skulle stå för underhållningen och jag har ju (såkalrt) läst hennes blogg innan, men det kunde inte ha förberett mig på vad som skulle komma ur henne! Jag har nog aldrig skrattat så tidigare i mitt liv. Från första sekunden så bara ramlar det ut en massa roligheter (tokigheter!). En efter den andra och det bara ekade av skratt i hela salen! DET kan man kalla underhållning! SÅ häftig! <3 Jag tror vi var en rätt rolig publik också, läs HÄR.
 
 
 
 
Sedan övergick vi till underhållning av Götz Kalas som började med att bjuda på ett roligt musikquiz! Som vi så  orättvist INTE vann trots vårat fina försök till att köpa till oss vinsten.... ;D
 
Vi fortsatte med danstävling till detta och vinnaren är på filmen, undrar om någon filmade när vi alla dansade?? Hade vart lite kul att se! ;D <3
 
 
 
 
Sen fortsatte kvällen med dans o dans och åter dans. :) Och det slutade väl ungefär som här under;
Ont om skor, men gott om kärlek! <3 <3 
 
 
 
Det var ett helt underbart dygn i vackra HÄLLSNÄS . Dygnet var fyllt av så mycket kärlek. Nya och gamla ansikten. Fina, fina människor. Omtänksamma, kärleksfulla, härliga människor! 

Dagarna efter detta dygn har varit fyllt av skratt (efter att ha läst alla andras inlägg), kärlek, saknad. 
Mia, min Mia, du fattas mig. <3

Kommentarer
Postat av: Mia

❤️ Du fattas mig❤️

Svar: <3 <3 Kärlek till dig min vän..
Hanna P

2013-10-04 @ 19:05:04 / URL: http://leogroda.blogg.se

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0