Diabetes vs hallucinationer

Som ni vet så har jag ju diabetes typ 1 enligt blodprov men allt tyder på att jag har LADA som alltså också kallas typ1,5. Man har typ 1 men har drag av både typ 1 och 2 och därför klarar jag mig än så länge helt utan någon form av medicin eller insulin när jag gått ner 20 kg och äter enligt LCHF. Mina värden är kanon och mina läkare säger att det inte borde vara möjligt men nu är det ju det.
 
Diabetes som i övrigt ger symptom som:
  • behöver kissa ofta och mycket
  • blir väldigt törstig
  • är ovanligt trött
  • mår illa
  • har ont i magen
  • luktar aceton ur munnen
  • ser suddigt
  • snabbt går ner i vikt.
Och så vitt jag vet så förekommer inga symptom som hallucinationer eller vaneföreställningar. Så att ens komma på att skylla på det är ju helt absurbt. För var dag, för varje ny lögn så tappar jag mer och mer repsekt, om det ens fanns någon respekt kvar att ta av. Skrattretande.

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0