Badhuset

 
Jag är så facinerad över båda mina barn. Men speciellt Elliot. Båda har väl tidigare haft stor respekt för vatten. Och speciellt Elliot har varit livrädd, och hängt runt halsen på en. Till mitt förtret då jag själv alltid varit rädd för vatten och fortfarande är. Jag vill inte att  nån av mina barn ska ha den rädlsa för vatten som jag har, jag har missat så mycket i och med det.
Så därför är jag så glad över att vi nu för tiden kan bada och busa och ha en underbar tid i badhuset! Båda gillar det enormt och Elliot är mer under än ovan vatten! Han hoppar och dyker och simmar under vattnet! Så härligt att se! Värmer så i mammahjärtat. <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har en av varje och hoppas så att min lilla snart blir mer djärv ;) kram

2013-10-13 @ 19:50:42 / URL: http://nockinocki.blogg.se
Postat av: Maria

Min tjej har också varit galet rädd i vattnet. Men i dag är hon mer vild än tam och simmar bättre än mig :)
Härliga bilder!

2013-10-14 @ 10:35:14 / URL: http://omlitenochmig.se

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0