Uppdatering ang diabetes

Jag var idag till läkaren med min diabetes. Vanliga vårdcentralen nu istället för medicinmottagningen då allt fortfarande går så himla bra. Proverna var superbra, långtidssockret låg på 45 och ska vara under 52 så det visade också på att (jag ju som jag vet) har det under en mycket god kontroll, utan mediciner. Blodfetter var lite i överkant för mig med diabetes men det var absolut ingen fara på taket och inget man behövde åtgärda så det kändes också bra. Blodtryck, hjärta, lungor kanon och så gjorde hon en koll på fötterna som också inte var några problem. Så summa summarum så var allt kanon och jag kommer bli kallad som andra typ2-patienter (fast jag har typ1) en gång var 6:e månad, men ska undertiden ha stenkoll på mina värden och vara uppmärksam på om symptom börjar komma igen.  Så det var väl så bra nyheter som det kunde vara idag! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0