Hej tomtegossar!

Två fina tomtegossar från lucian idag på dagis. Elliot med sin bästa, bästa vän Wilmer. <3

Jag hade som plan att skriva ett anant inlägg nu med bilder från vanliga kameran och så, men jag var så dum så jag satte mig och för över en massa bilder på den externa hårddisken som jag alltid lägger mina bilder på, och om jag inte lägger dom där så kommer dom försvinna.. ;) Så vi får vänta ett tag på dagens bilder! 
Men det var så fint med barnens lucia. Båda barnens avdelningar firade lucia tillsammans så vi satt så fint och väntade på att dom skulle komma insjungandes. Så från ena hållet kom Elliots luciatåg och ställde upp sig så fint, och då kom luciatåget med dom mindre barnen från andra hållet. Min fina lucia i täten och dom var också så duktiga på att sjunga. :)) Det är sånt tillfälle man vill ha filmat. Men som synd är så fick vi inte ta kort eller filma under själva tåget. Jag vet anledningen och självfallet är det en bra grej, men jag hade sååå gärna velat ha det för bara oss att se på.  :) Jaja inget man kan göra nånting åt! :) Dom var iallafall så himla fina och duktiga! <3

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0