Året som gått; Januari 2013

Nytt år, nya möjligheter. Ett nytt liv. Men vart skulle det ta mig?
Det fanns inte så många bilder att välja mellan i Januari. Jag hade helt tappat all lust för att fotografera också. Om något påverkat mig så pass att jag kände avsky för detta, då var det illa.
Januari handlade om att landa. Landa  i mig själv, och landa i det nya livet. 
Att slås till botten, och börja om från noll. Mycket möten, mycket tårar. Att börja förstå. Få hjälp att förstå, hjälp att försöka våga börja klättra.
Sista bilden visar tydligt hur jag mådde. Så hemskt att se mig själv på den bilden. Så tom.
 
 

Kommentarer
Postat av: Gabriellayvonne

Åh vilka härliga bilder! Har inga busungar än, men när dom kommer kommer jag bli sååå glad :D

Svar: Hehe tack! Ja det är underbart med små busungar! <3 :))
Hanna P

2013-12-30 @ 00:38:37 / URL: http://gabriellayvonne.blogg.se
Postat av: Anna Betlehem

faktiskt jätte härliga bilder!

Svar: Tack snälla! :))
Hanna P

2013-12-30 @ 12:54:58 / URL: http://annabetlehem.blogg.se/
Postat av: M

Kunde inte låta bli att gå in och titta i din blogg. Vilka underbara, kärleksfulla bilder. Det märks att du gör allt med och för dina barn. Du är så vacker och det gör mig glad att det är en så positiv anda i "året som gott", trots allt. Lycka til med 2014. M

2014-01-21 @ 12:23:32

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0