Vår instagram-nyårsafton.


Mys, gos, popcorn, smoothie och bingolöttö a la insta #gottnytt2014

Kommentarer
Postat av: anna

hejadig. läste precis din blogg för första gången. kommer läsa mera och dina bilder är så fina. ungarna jättesöta!

klart du är värd allt smör i småland å all frihet i världen.

Grattis till ditt nya liv :)

jag gjorde precis slut med min kille sedan ett tag pga av hans psykiskt sjuka xfru. han stod inte upp för att han ville vara med mig utan lät henne bestämma övervår relation och lämnade mig mitt i kaoset.

han gjorde mig illa genom att inte agera. egentligen spelar det ingen roll hur hans x är, hon är sjuk, det är hans sätt att hantera situationen som gjorde det omöjligt för mig att stanns.

Vi är båda starka och förtjänar att må bra :)

kramar till oss & gott nytt år - Anna

Svar: Tack snälla!Trist att du råkat ut för sjuka ex. Alla som har såna drag är omöjliga.. :(
Vi är starka och nu ska vi leva!
Hanna P

2014-01-01 @ 23:11:21

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0