Smärta.

Min lilla tjej med sina såriga läppar. Trodde först att dom bara har varit vääldigt torra, spruckigt och blödigt o vartannat i några dagar. I går på dagis hade dom vart ute och hon hade börjat blöda och fick gå in, sen kunde hon inte få i sig lunchen på dagis. :( Jag var till apoteket och köpte annan salva till henne, men så har det ju även dykt upp några prickar och som jag tycker ser ut som blåsa på läppen.. Men jag ringde till familjeläkaren och där sa dom att svinkoppor (som var min fundering) ska inte sitta så på läpparna, och om det nu va det trots allt så gjorde man inget åt det. Men om det itne blev bättre så skulle vi höra av oss. I morse fick jag iallafall i henne lite mjölk med några uppblöta havrekuddar, efter att hon inte ätit i princip nått i går. Sen till middag fick hon i sig nån kall pannkaka i små, små bitar. Sen stötte hon till läppen väääldigt lite och det bara forsade blod. Kändes verkligen som rätt beslut att vabba med henne idag. Vi blir hemma i allafall i morgon också och då hoppas jag så för min lilla älskade unges skull att det blivit bättre. MItt mammahjärta dog helt när hon blev så ledsen och sa "Mamma, jag vill inte ha kvar de här onda!".. Jag skulle inte tveka en sekund om jag kunde ta bort det onda för dig, mitt älskade hjärta. <3

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0