Bloggutmaningen365; 013-015

 
013. Vilken är din favoritfilmgenre?
Jag gillar drama! 
 
014. Ser du helst på film hemma eller på bio?
Både och? Jag gillar det stora och ljudet i bion, men gillar även att mysa hemma framför en film. 
 
015. Vilken är din favoritskådespelare?
Svårt. Men jag gillar Tom Hanks. Och på senare tid har jag kommit lite mer in på Leonardo Dicaprio.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
VECKA 3 - FILM
 
013. Vilken är din favoritfilmgenre?
014. Ser du helst på film hemma eller på bio?
015. Vilken är din favoritskådespelare?
016. Om du fick leva i en film, vilken väljer du?
017. Tipsa om vad du vill som har med film att göra
018. Hiss & Diss - Filmer
019. 5 filmer man inte får missa
 
 
Kolla in utmaningen HÄR!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0