Elliot.

Min stora kille. Snart fyller du 6. Du är en förståndig kille, med ett stort hjärta.
Du vet förståss precis hur du kan ligga på gränsen till att hamna i fajt med din syster. Du balanserar så tydligt. Men du är smart och parerar oftast i tid, eller gör nått tok direkt efter övertrampet så hon skrattar istället.
Du älskar din syster, det ser jag tydligt, men ibland vet du inte rikgtigt hur du ska uttrycka dig. 
Hon älskar dig nog mer än någon annan, hon beundrar dig utan dess like, hon ser upp till dig i allt du gör. 
Jag önskar så att ni kommer stå bredvid varandra i alla väder och inte låter nångon eller nångonting förstöra för den relationen ni har.
Min stor kille. Du är ödmjuk och vänlig. Ibland har du en kort stubin, men oftast ialla lägen är du inte långt från skrattet. Du älskar att bli kliad på din lilla taniga rygg, och jag gör inget hellre än kliar din taniga rygg. Du är bestämt och vet vad du vill, du har funderingar som en annan bara tappar hakan av. 
Du är kärleksfull och rar. Du är MIN. <3

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0