Den riktiga första advent...

 
I går vad jag hos Malin (ovan) på fest. Jag tog med min Linnea (överst) för jag kände inte så många av alla 18 tjejer som va där ;) Men det var superkul och såklart var de andra tjejerna också jättetrevliga så vi hade så kul. Sen gick vi vidare ut och dansade och höll i gång. :)

Så min riktiga första advent har betytt huvudvärk! Vilket jag först trodde var av gårdagens/nattens bravader, trots den minimala intaget av alkohol.. men nu har jag legat i sängen hela dagen, sovit om vartannat, kollat på ridsport från Globen och kollat å skidor och huvudvärken är inte alls bättre utan snarare tvärtom. :/ Riktigt dunkande, fram i pannan och så fort jag rör mig så blir det än värre... Jag har inte tid och lust för sjukdom, så försvinn gärna genast! *hytter med fingret*
 
Men jag vill iallafall önska alla nära och kära en underbar första advent! Tänk.. redan december.
 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0