Bloggutmaningen365; 005.

005. 5 saker du vill göra under 2014
 
1. Jag vill våga kunna lita på mina känslor, våga öppna upp mig lite mer för att så småningom kanske finna det som skulle kunna vara kärleken i mitt liv. För ett år sen och fram tills ganska nyligen så har jag sagt "Jag ska aldrig, aldrig mer ha en kille/pojkvän/man". Jag har, så fort någon försökt börja närma sig mig (inte min kropp, utan mitt hjärta) slagit ifrån mig. Hur ska jag någonsin kunna lita på en man igen? Jag vill inte leva på det sättet jag levt nu i många, många år. Jag har dock fått höra otaliga gånger, att jag om någon, kommer känna igen varningstecknen. Jag hoppas av hela mitt hjärta att jag aldrig kommer behöva känna igen dessa tecken.
 
2. Jag vill uppleva ställen. Gamla som nya.
 
3. Jag vill fotografera. Mycket, massor, ofta, ALLT!
 
4. Jag vill att min och barnens relation växer än mer. Det har hänt så mycket senaste året, men allt har gjort oss så mycket starkare i vår relation till varandra. Vi pratar om allt, vi skrattar tillsammans. Vi kramas och pussas var lediga sekund. Vi älskar varandra. Vi saknar varandra.
 
5. Jag vill hjälpa flera och mera i samma sits som jag. Hjälpa dom hitta sin inre styrka. Hjälpa dom att lämna sitt helvete.

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0