Året som gått; September 2013

September började med sommarvärme. Vi badade vår sista gång på Björnön den 4 september. 
Vi var en del i skogen och letade efter svampar o bär (utan större resultat ;) ).
Ludde fyllde 1 år. Och badhuset blev våran räddning när hösten sen kom. :)
Sen är ju septembermånad likamed FAB MAMAS! <3 Ett dygn med underbara fab mamas. Och jag saknar dom så, mina fina vänner. <3
 
Tant Hanna och LuddeLump! :)
 
 
Fab-outfiten. :)
Jag och min fina vän Malin.
 
Jag och min roomie Teres!
Finaste systrara i världen, som jag saknar så. <3
Ann-sofie, Teres och jag. :)
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Härliga bilder :-)

2014-01-10 @ 19:58:52 / URL: http://lovejournal.blogg.se/

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0