Året som gått; December 2013

December, julens månad började vi med att åka skridskor. Vi klädde granen och var på julmarknad i Arboga. Vi firade Lucia och tränade på bokstäver. Julen kröp närmare och rätt var det var så var den härliga och underbara julen och nyåret över, och vi var inne på det nya året 2014. Det nya härliga året! 

2013 var ett tufft år på många vis, men även ett lyckans år. 
Min historia gjorde mig till en av Fnulans inspiratörer, helt ofattbart, men så kul och nyttigt att få upplysa och sprida mer kunskap. Att få känna att man kan hjälpa andra som kommer till mig och ber om råd och hjälp har verkligen varit så häftigt. Och så bra. Precis det jag ville få ut av det hela.. Nu tar vi tag i det nya 2014 och ser till att sprida ÄNNU mer kunskap (och glädje) och hjälpa flera som behöver hjälp. <3
 

Kommentarer
Postat av: Paulina Suonvieri

mycket fina bilder! :D

2014-01-10 @ 23:16:30 / URL: http://hundredkitchenstories.blogg.se/
Postat av: Dallia K

Riktigt fina bilder, tycker de två sista bilderna blev väldigt magiska

2014-01-11 @ 00:14:58 / URL: http://theonefromtheclouds.blogg.se/

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0