En bomb.

Jag har en hemlig blogg som jag inte har något behov av att hålla hemlig längre. Mitt nya kall i livet är att hjälpa. Hjälpa tjejer som är i samma sits som jag är/har varit. Därför varken vill eller behöver eller känner jag för att hålla bloggen hemlig längre. Jag ska skriva ett avslutande inlägg i den sen bara, men annars så kommer den få vara precis så som den är.

Den innehåller mina tankar och känslor från i höstas. Tyvärr så slutade jag skriva i den när jag upptäckte att den inte var så hemlig som jag trodde och jag tog riktigt illa upp över att folk luskat reda på den på oärliga sätt. Men jag ska som sagt i sinom tid skriva ett avslutande inlägg i den, och jag hoppas att den kommer vara till hjälp för andra tjejer som behöver hjälp och peppning för ett liv, en framtid.
 
HÄR är bloggen.

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0