Hej då 2013.

 
2013. Vilket år. Helt klart en av dom bästa åren hittils i mitt liv. Men samtidigt det mest fruktansvärda. Så mycket känslostormar. När JAG:et och alla känslor skulle hitta sina platser. När Jag:et skulle kliva fram och säga "Här är jag, jag FINNS!" Så mycket ilska. När man inser hur normaliserad man var och är. Så mycket ilska, när man inser hur mycket skit man fått ta emot. 
Så mycket skuld. Varför gjorde jag ingenting tidigare? 
Så mycket skam. Det är mitt eget fel.
Så mycket att lära. Lära känna mig själv. Lära mig leva efter mina egna behov och känslor.
Så mycket glädje. När man börjar klättra upp för den långa, långa trappan. Första steget på den långa vägen. När man har någon som håller en i handen, drar en åt rätt håll, visar vägen. 
Så mycket glädje, när man får höra hur stark man är. 
Så mycket glädje, när man själv inser hur stark man är.
Så mycket glädje, när man tydligt ser en förändring i barnens själ. Idag har vi alla frid. Idag lever vi i en trygghet.  <3

Tack ALLA mina nära, kära och underbara vänner för ett FANATISKT (inte fantastiskt) år. NU kan det bara bli ÄNNU bättre! Jag älskar er (JAG JAG JAG), och ser så fram emot 2014!   
 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0