Bloggutmaningen365; 006

006. Vad vad populärt när du var liten?
 
Jag tjuvläste lite på grundaren av utmaningens sida och det var några saker som hon skrev där som verkligen är sånt som står ut så jag måste näman några grejer, som vi kommer ha lika. :)
 
- Dateparfymerna är ju verkligen en av dom populära sakerna från när jag var liten. haha vilken nostalgitripp när jag googlade bilder. Hade vi inget annat att välja på tro? Men hett var det! :D
 
- Adidasbyxor. Alla ägde väl ett par braller med ränder längs sidorna? ;)
 
- Tamagotchi. Alla ägde väl också en sån här grej, som bara dog för mig hela tiden när jag itne fick mata den i skolan.. ;)
 
-En annan STOR grej var ju helt klart Lunarstorm! ;)
 
- Plastnappar! Någon mer än jag som hade dessa i ett snöre om halsen?? ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
VECKA 2 - BARNDOMEN
 
006. Vad vad populärt när du var liten?
007. Hur var du som barn?
008. Var det något du gillade som barn som räknades "höra till det andra könet"?
009. Om du fick chansen att gå tillbaka till att vara barn igen, skulle du ta den?
010. Tipsa om en lek du lekte som du tycker barn idag borde testa på också
011. Hiss & Diss - Händelser från barndomen
012. 5 leksaker du tyckte extra mycket om som barn
 
 
Var med på utmaningen, LÄS HÄR.

Kommentarer
Postat av: Linda aka Javamorsan

Barndom för mig är 80talet och på den tiden hade vi inte Lunarstorm inte. Men vi klarade oss rätt bra med Heta linjen haha

2014-01-07 @ 15:10:19 / URL: http://javamorsan.se/wordpress/
Postat av: Liie

Plastnapparna ja, jag har fortfarande kvar en hög i min nostalgilåda :)

2014-01-07 @ 22:39:01 / URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0