Fnulans inspiratör

Jag är en inspiratör. Kan ni tänka er?? Nu har det gått nån vecka sen jag fick gästblogga i Fnulans blogg i hennes kategori "Inspiratörer". Jag kan inte säga hur stolt jag är över att kunna vara en inspiratör för en sån stor människa som Fnulan. Stor i orden och stor i hjärtat. Jag längtar så tills på lördag, när jag får kasta mig i din famn ! Jag är inte riktigt samma människa som sist vi sågs, men kramarna ska vara domsamma.

Och alla fina kommentarer jag fått här och där går också rakt in i hjärtat på mig. Tack snälla! <3
Och dom som kommit till mig och frågar om tips och råd vill jag också säga tack, tack för att ni litar på mig.
 
HÄR är inlägget hos Fnulan!
 
Nu kör vi vidare på det här! Öppnar upp ögonen på flera, hjälper flera, kanske rädda det där livet. <3

Kommentarer
Postat av: Fnulan

Kärlek till dig min vän

Svar: <3 <3
Hanna P

2013-09-17 @ 23:05:22 / URL: http://www.femme.se/fnulan

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0