Fab Mamas del 2

Under lunchen föreläste Stenaline om hur en parfym är uppbyggd och sen berättade dom lite om vårens trender inom parfymeri.
APS föreläste om vad skönhet är, och pratade om olika pastikoperationer och resultat av dessa.
 
Sen öppnade mässan med flera helroliga företag som man kunde fynda rejält hos. Bland annat så stod även Stenaline där på mässan med flera fina parymer och blingbling.
 
Sen hade vi FliZa (som jag skrivit ett tidigare inlägg om) som jag vann tre mössor av:
 
Sen stod ju även Tupperware där och som jag skrev i ett tidigare INLÄGG så fick man chansen att prova och sedan skriva om en av deras saker i bloggen. (Y):
 
Sen hade vi även SInne och Smak som stod där med sina Castus Frukstänger, och där fick man med sig en stor goodiebag full med massa frukstänger!
 
 
Till höger på bilden nere står jag vid MeandI och lyckades få med mig detta fina plagg hem i väskan! :D Till vänster är det shoppande och spanande morsor.
 
Här under står underbara MEEKATT och sniffar i sig lite pääärfjuuuum!
 
Även dessa företag stod på mässan:

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för fina ord. ♥♥♥

Svar: :D <3
Hanna P

2013-10-04 @ 07:21:20 / URL: http://nockinocki.blogg.se

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0