Aspirinmask

 
Jag sprang över ett tips om att aspirinmask ska vara en dunderkur för fejjan! Så jag kunde inte låta bli att testa! ;) Jag hade INGA SOM HELST förväntningar. Så här snygg var jag under tiden och jag tyckte det kändes väldigt friskt och uppfriskande att ha masken på. Jag krossade 5 aspirin och blandade med liiite vatten som en liten sörja. Upp i fejjan med röran och vänta ett tag. Jag kanske hade den på i 15 min. När jag skulle skölja av så tog jag lite vatten och liksom peelade med det som var i ansiktet och sen sköljde jag bort! 
Och döm om min förvåning när jag efter denna lilla kur verkligen fick BABYLEN hud!  Nu hoppas jag bara att den ska göra mer underverk med tiden med tex pormaskar osv. :D
To be continued!
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0