Julklapptips barnkläder

Alla dessa kläder kan man hitta på kidsbrandstore.se . 

Kläderna från Ebbe Kids är sånt som mamman (dvs jag) tycker är fint. :) Tror inte barnen skulle välja det i första hand om dom fick välja själva, men jag är rätt säker på att dom lätt skulle ta på sig kläderna om dom hamnade i deras lådor. Nelli älskar fickor så hon skulle gilla klänningen från Ebbe Kids. :)

Sen hittade jag tröjor från Lego Wear! Perfekt till Elliot som älskar Ninjago och Chima. Och dom är dessutom rätt snygga också! ;) Jag brukar vara  lite anti såna tröjor för jag brukar inte alls tyck dom är fina, men här har dom lyckats bra! :)
 
Sen såklart klassiska Nova Star. Ett märke jag alltid gillat. Snyggt, HÅLLBART och bekvämt! Och den här tröjan på bilden är ju så snygg. Älskar den färgen, till båda ungarna!

Kommentarer
Postat av: michaela- mamma till tre 💗

fina tips. jag gillar nova star-hooden massor!

Svar: JA visst är den så fin! :D
Hanna P

2013-12-16 @ 08:54:24 / URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0